November was een prachtige herfstmaand. Het frisse groen maakte plaats voor zacht bruin, gloeiend geel en warm oranje. Ideaal voor een paar stevige wandelingen door het bos met halverwege, in de zandvlooi, soms een lekker pannenkoek.
Sinds deze maand is Coralie ook de trotse eigenaar van een eigen stalen ros. Voordien had Coralie niet echt interesse in een fiets. Ze vond het leuker om achterop de fiets van mama te zitten. Maar met dit exemplaar laat ze zich maar al te graag spotten.
Tenslotte konden we eind november de Sint al eens tegen op een brunch van Lisa's werk. Coralie was een grote meid en heeft flink aan pop getoond hoe je op de schoot van de Sint moet zitten. De gekke pieten hadden zelfs al een verrassing in petto. Ondertussen begon Coralie al stiekem af te tellen naar 6 december.





































